2016. október 17. 19:29 - G_B_

Első lépések

Hát megvolt az első munkanapom. Nem mondhatom, hogy elsöprő hatékonysággal, bár ennek kevésbé vagyok én az oka.

Egyrészt itt teljesen más a tempó. Megérkeztem 9 előtt, belépőkártya, stb. Kis bolyongás után megtaláltam a helyem, illetve azt a területet, amin belül ülhetek bárhová. Szerencsém van, ez a 7. emelet, szép kilátással egy parkra és egy helyes villamos-végállomásra. Lepakoltam, de a főnököm még nem volt bent, így két kollégával, akiket már ismertem, kimentünk a konyhába egy reggeli kávéra. És ez eltartott kb 10-ig. Aztán jött a főnököm, kaptam laptopot, minden felszereléssel, meg egy táskát hozzá, stb.

Másrészt, akkor derült ki, hogy ugyan van userem, sőt még egy csomó jogosultságom is, de e-mail címem nincs, így az egészet süthetem, mert anélkül semmit sem lehet elérni. Így maradt a másik laptop, ami az otthoni cégé, és arról léptem be, így nagyjából az otthoni munkákat láttam el. Mondjuk, az hasznos volt.

Aztán este vásároltam, ami még kell a lakásba, és vacsoráztam. Mivel nem aludtam túl jól, most nagyon fáradt vagyok, de nagyon izgatott, és kíváncsi, és az agyam pörög.

Jó lesz ez nagyon. Még pár dologról akarok írni, pl, hogy milyen az irodaház, és milyenek az első benyomások, de azt majd legközelebb.

Címkék: munka
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbbblog.blog.hu/api/trackback/id/tr4611816621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása