2016. november 15. 19:49 - G_B_

Hétvége

A legutóbbi hétvégét egyedül töltöttem itt Bécsben.

Szombaton kimentem a bécsi nagy "ócskapiacra". Azért tettem idézőjelbe, mert itt valóban a magyar cigányok guberált holmijaitól kezdve Walter Bosse szobrokig minden van. Több órán át sétálgattam itt. Maga a hely is elég jó, a Naschmarkt mögött van, így oda-vissza átsétáltam rajta. Voltam már korábban a Naschmarkt-on, nekem nem olyan nagy szám, bár kétség kívül érdekes.

De az ócskapiac az - a műfaj kedvelőinek - kiváló. Van itt minden: hagyaték, lomtalanítás, nippek, régiség, cd, ócska elektronikus cuccok, fényképezőgépek... Volt egy szép elektro-akusztikus basszusgitár is, ezen játszogattam egy kicsit (kesztyűben, állva), majd megkérdeztem, hogy mennyi: zveihundert. Aha, na akkor letettem. Egyébként megnéztem az eBay-en, és valóban, 100 és 350$ között árulják.

Így hát végül vettem egy vidám piros termoszt, amit félárra alkudtam 4€-ról 2-re. Es war ein Schnäppchen!

Másnap pedig kimentem a Donauinsel-re. Hát gyerekek... Na az valami. Fogd a Margitszigetet, a kutyák számát oszd el 100-al, vedd le a szemetet, és a nagyobb fákat, majd nyújtsd ki ezt 20(!) km hosszúra, és adjál hozzá gyaloghidakat, metrót, kávézókat, játszóteret, autópálya.minőségű aszfalt utakat, és az Uno City látványát.

Csodálatos volt, sétáltam 10km-t, és még visszamegyek ide, az biztos. Szerintem nyár elején lehet a legjobb, amikor még nem perzsel nagyon a nap, de már lehet fürdeni (a Dunában), és nyitva vannak a kocsmák. Na, ehhez kell a bicikli!

Címkék: szabadidő fotók
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbbblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1311963723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása