2016. november 11. 19:50 - G_B_

Futás!

Milyen hosszú egy óra? Mondjuk a munkaidő végén, 4-től 5-ig, mennyi fér bele? Én túl nagy dolgokra nem vállalkozom már ilyenkor. Úgyhogy tegnap délután 4-kor fogtam magam és eljöttem a melóból. Tehettem mindezt azért, mert egyrészt nagyon jól haladtam a munkával, másrészt a csapat nagyobbik fele off-site-on van, azaz egy kis alsó-ausztriai faluban csapatépítenek.

Szóval 4-kor leléptem, és 5:00-kor az Ernst Happel stadion parkolójában szálltam ki az autóból, talpig macinaciban. Ugyanis hiányzik a mozgás, és mivel nincs itt a bicikli, de a láb mindig kéznél van (Peterdi Pál, de én most Pálferitől hallottam), eldöntöttem, hogy kipróbálom a futást. Azt tudni kell, hogy a gimnáziumi testnevelés órák óta csak a busz után futottam, az egyetemen azért lettem sportlövő, mert az volt az egyetlen, amihez nem kellett futni (a sakkhoz is kellett).

Szóval bekezdtem egy laza 9km-el, aminek a 90%-át tényleg futottam, és egy kicsit sétáltam csak (de azt is gyorsan), közben karkörzés előre-hátra, stb. Szóval futottam egy jó nagyot a Praterben. Ekkorát. Hauptalle oda-vissza egyszer. Tündivel már közel ennyit egyszer sétáltunk a Praterben, ez a Google tanúsága szerint 1 óra 47 perc, nekem most kb. egy óra alatt volt meg. Igaz, hogy a végén a saját taknyomon csúszva értem el az autóig.

Tanulságok:

  • kevesebb is elég lett volna,
  • a futás nem az én sportom,
  • tudok futni,
  • nem kell úgy felöltözni

Az első kettő okán ma minden lépést meg kellett fontolni, és gondolni arra, hogy sem irányt változtatni, sem sebességet változtatni nem tudok hirtelen. Úgy általában hirtelen semmit sem tudok csinálni. A harmadik pontot azért gondolom úgy mert ma csak a combizmom volt olyan, mintha felrobbantották volna, de a bokám, a térdem, a csípőm, ízületek mind rendben voltak. A vastag pamutpulóvert meg legközelebb otthon hagyom.

Ha lesz legközelebb.

Címkék: sport szabadidő
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbbblog.blog.hu/api/trackback/id/tr8511951043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása